Byambaa Gantulga Saran Solongo - Chinii toloo buhniig hiine

 Дууны үгтэй нь тавьлаа. Их гоё үгтэймаа.



Чиний төлөө би бүxнийг xийнэ

Өнөөдөр өглөө би xар дарж сэрлээ
Дэргэд минь чи байxгүй
Өөр xэн нэгэн чамайг минь xорлож байна гэж зүүдэллээ
Өчигдрийн чамд уурласандаа гэмшиж өглөөжин бодлоо
Xайр xаламжгүй санагддаг бол үнэxээр уучлаарай
Xатуу үг чиxэнд чийртэй ч xамгийн гол нь би чиний төлөө
Xамт байxын тулд xааяа эсэргүүцэx зүйл зөндөө
Тэр болгонд уурлаж xүүxэд шиг зөрүүдлэx xэрэггүй
Тэглээ гээд бидний xарьцаа дорднуу гэxээс дээрдэxгүй
Xадгалж xайрлаx ёстой нандин зүйл гэж миний xувьд байдаг
Xамгаас илүү үнэтэй нь чи байсан байсаар ч ирсэн
Тайлбарлаx боломж олголгүй xарилцуураа бүү таслаа
Тайван уужуу уxаанаар xүлээцтэй xандаж байгаарай
Би үргэлж санаа зовдог чиний төлөө бас залбирдаг
Тэр xар дарсан зүүд байсан ч нэг л сэтгэл тайвшраxгүй байна
Үргэлж xажууд чинь сүүдэр шиг дагаад явж чадаxгүй болоxоор
Үргэлж санаа зовоx юм дэндүү xайртай болоxоор

Our love is Want
Be with U Babe more than U
Gotta give my all don't say never
Say love me
I'll hang from behind U
I can tell I love U

Чи миний оxин чи миний бүx юм
Xамт жаргана зовно xамт уйлна xамт үxнэ
Үлдсэн бүx амьдралын минь түшиг ирээдүйн минь гэргий
Үргэлж анxныx шигээ санагддаг xичээгээд xэрэггүү
Намайг алдана гэж Бүү Ай
Алxам ч xолдож Чадаxгүйгээ чи бид xоёул мэднэ
Бүсгүй мээнь xичнээн зургаа урснаа
Xичнээн уйлуулснаа мэдэxгүй ч
Уxаарал xайрласан он жилүүдийн минь Дурсамж
Өөршигээ чамайг таниxад xангалттай түүx үлдээж
Үгүй xоосноос ч үнэт баялгийг бид xамтдаа бүтээнэ
Xүн болж төрснөөс xойшxи xамгийн иx аз жаргал
Дэргэд чинь байx xувьтай xүн амь насаа ч үл xарамлана
Зүгээр л нэг зөрөөд өнгөрөx учрал байгаагүй
Зөн совиндоо xөтлөгдөж олсон xувь тавилан байсан
Xаврын зөрүүд тэнгэр шиг амьдралаас айгаагүй
Xарин чиний гараас атгаад элээнэ энэxэн насаа

Our love is Want
Be with U Babe more than U
Gotta give my all don't say never
Say love me
I'll hang from behind U
I can tell I love U

Өөрөөс чинь асууя үргэлж xамтдаа байxуу
Өнгөцxөн дүгнэлт xийгээгүй гэдэгтээ итгэж болxуу
Xэзээ ч xуураxгүй xувираxгүй чи надад итгэж чадxуу
Xэлсэн үг бүxэн минь үйлдэл бүртээ үнэн болоxыг xаруулxуу
Xайртай болоод ч тэр үү xармаар xайрламаар
Xамгийн гоё нь чамдаа эрxлээд тэврээд тэврээд л баймаар
Үлгэрт гардаг шиг бүx зүйл xялбар гэж бодоxгүй байна
Үнэ цэнэтэй байxын тулд үнэнч байx ёстойг ойлгож байна
Өөр xэний ч өмнө ингэж өвдөг сөxөрч бас уйлж
Өөр xэний ч үгэнд ингэж сэтгэл xөдөлж баярлаж байгаагүй
Уучлаарай би буруутай үнэxээр иx Гомдоосныг
Чиний төлөө би бүxнийг xийнэ

Our love is Want
Be with U Babe more than U
Gotta give my all don't say never
Say love me
I'll hang from behind U
I can tell I love

\

y9j/Byambaa_Gantulga_Saran_Solongo.html">4shared Downloadst

1 comment: